پیلی ایڈونچرس کے ذریعہ ہمارا مشن یہ ہے کہ ہم ایسی کتابیں اور دیگر تعلیمی مصنوعات تیار کریں جو بچوں کے عالمی ماحولیاتی مسائل سے آگاہی اور کثیر لسانی خواندگی کو فروغ دیں۔

ابھی کتابیں خریدیں
ہمارے قارئین
فہرست برائے آفیشل تقسیم کتب
پیلی ایڈونچرس، نیو یارک  – ابھی خریدیں
مزید جانیےpili-corazon

 

ہم ایسی روشن کتابیں تیار کرتے ہیں جو موجودہ مہم “بچوں کو تعلیم سے آراستہ کریں” جو عالمی چیلنجوں کا سامنا بآسانی کر سکتے ہیں، کے متعلق جواب فراہم کرتی ہیں۔ عالمی سطح پر تیاری کا مطلب ہے باہمی انحصار اور اسکے روابط کو سمجھنا، اختلاف رائے کو قبول کرنا اور اپنی زبان کے علاوہ دوسری زبانیں بولنا۔ دنیا بھر میں خوشگوار مہم جوئی کے ذریعہ، ہماری کتابیں امن اور عالمی تیاری، ثقافتی تنوع اور بااختیار بنانے، کاروبار اور ماحولیاتی تحفظ کے تصورات سے نمٹتی ہیں۔

پیلی ایڈونچرس ترجمہ کے علاوہ بچوں کو دوسری زبانوں سے آشنا کراتی ہے۔ عمدہ مثالوں کے ساتھ، والدین اور اساتذہ پری قارئین اور ابتدائی قارئین کو مدد فراہم کرنے میں ایک طاقتور ہتھیار کے طور پر پائیں گے۔ ہماری کہانیاں احتیاط سے بیان کی گئی ہیں جو ابتدائی عمر سے ہی باہمی خواندگی کو فروغ دیتی ہیں۔

آپ کے تعاون سے، ہم پوری دنیا میں اس کتابی سلسلہ کو پھیلا سکتے ہیں۔ پیلی ایڈونچرس محبت کا ایک پروجیکٹ ہے۔ تمام آمدنی کا ایک حصہ، ترقی پذیر ممالک کے دور دراز سماجی گروپوں میں ہماری کتابوں کی مفت کاپیوں کے تقسیم کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔ 2019 میں، ہم نے ایمیزون، دریائے اورینوکو، اور بہت ساری دوسری جگہوں میں 5000 مفت دو لسانی کتابیں تقسیم کیں، آپ یہاں تقسیم کی مکمل فہرست دیکھ سکتے ہیں۔ ہم دیگر خیالات اور تعاون کا استقبال کرتے ہیں۔ براہ کرم، آپ ہمیں بتائیں۔ ہم آپ کے خیالات لینا پسند کریں گے۔

پیلی ایڈونچرس میں دی جانے والی امداد اب ٹیکس سے کٹوتی کے قابل ہیں اور یہ ہمارے مالی کفیل، سفینہ سنٹر کے ذریعہ وصول کی جائیں گی، جو ایک چیریٹی سنٹر ہے جس کو سیکشن 501 (سی) (3) کے تحت آئی آر ایس کے ذریعہ ٹیکس سے مستثنیٰ قرار دیا گیا ہے۔ ******چندہ دیتے وقت اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ واضح طور پر اظہار کریں کہ آپ کا عطیہ پیلی ایڈونچرس کو جا رہا ہے۔ ****** پے پال یا کریڈٹ کارڈ کا استعمال کرتے ہوئے چندہ دینے کے لئے یہاں کلک کریں:

Unknown-2                                                                         ابھی چندہ دیں

کائک کالوو ایک ایوارڈ یافتہ فوٹوگرافر، صحافی، اور مصنف ہیں جنھوں نے ثقافت اور ماحولیات پر توجہ دی ہے۔

banner11

کائک نے درجنوں ممالک میں اسائنمنٹ پر کام کیا ہے، وہ لاؤس کے آرکٹک میں روایتی ہمونگ ملبوسات سے لے کر روایتی ہمونگ ملبوسات کی طرز کی کہانیوں پر کام کر رہے

ہیں۔ کائک کی تصاویر نیشنل جیوگرافک، دی نیویارک ٹائمز، ٹائم، دی اسٹریٹ جرنل، واشنگٹن پوسٹ، نیو یارک میگزین، رولنگ اسٹون، اور وینٹی فیئر میں شائع ہوچکی ہیں۔ ان کی تصاویر کی نمائندگی اے پی امیجز، ریڈکس پکچرز، اور نیشنل جیوگرافک امیج کلیکشن کے ذریعہ کی گئی ہے۔

Screen Shot 2020-01-21 at 9.13.43 AM

کائک فضائی فوٹو گرافی کو آرٹ کی حیثیت سے تیار کرنے اور تحقیق اور تحفظ کے ایک آلے کے طور پر بغیر پائلٹ کے چھوٹے فضائی نظام کے استعمال کا آغاز کر رہے ہیں۔ یہ گیارہ کتابوں کے مصنف ہیں۔ 2018 میں، کائک نے “ایڈونچرز آف پیلی” پروجیکٹ کا آغاز کیا، جس کے مشن کے تحت کتابیں اور دیگر تعلیمی مواد تیار کیے جائیں گے جس سے بچوں کو عالمی ماحولیاتی مسائل سے آگاہی اور کثیر لسانی خواندگی کو فروغ ملے گا۔ ابھی تک مقامی این جی اوز کے ساتھ شراکت داری، اور کمپنیوں اور قارئین کی مدد سے دنیا بھر میں دور دراز کمیونٹیز میں رہنے والے بچوں کو 5،000 مفت دو لسانی کتابیں تقسیم کی جا چکی ہیں۔

کائک کولمبیا، برازیل اور پیرو میں دریاؤں کے سائنسی مہموں کا حصہ رہ چکے ہیں۔ ان سالوں کے دوران، انہوں نے اسپین اور پیٹاگونیا سے لے کر کوسٹا ریکا اور ایمیزون تک متعدد نیشنل جیوگرافک مہم میں شمولیت اختیار کر چکے ہیں۔ وہ فوٹو گرافی کی تدریسی ورکشاپس میں بھی دلچسپی لیتے ہیں اور اسکول آف ویزول آرٹس اور یالے یونیورسٹی جیسے اہم اداروں میں مہمان لیکچرار کا فریضہ انجام دے چکے ہیں۔

%d bloggers like this: